درباره گم شدن بیمه بدنه ماشین

درباره گم شدن بیمه بدنه ماشین

هر کسی ممکن است روزی بیمه بدنه ماشین خود را به دلیلی گم کند. بیمه بدنه ماشین بسیار مهم بوده و ضروری است همواره در ماشین راننده قرار داشته باشد. حال اگر این بیمه نامه مهم گم شود، چه باید بکنیم؟ در این مقاله قصد داریم راهکار حل این مسئله را شرح دهیم.

درباره گم شدن بیمه بدنه ماشین

در صورت گم شدن بیمه بدنه ماشین چه باید بکنیم؟

گم شدن بیمه بدنه ماشین مسئله مهمی بوده و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. چرا که این بیمه نامه باید همواره در کنار راننده باشد تا در صورت بروز هر مشکلی، از آن استفاده شود. اگر کارت بیمه همراهتان نباشد، در صورت بروز تصادف، نمی توانید به راحتی خسارت مربوطه را دریافت کنید.

بنابراین مهم ترین و اصلی ترین کاری که به هنگام بروز این اتفاق باید انجام دهید، درخواست بیمه بدنه ماشین به صورت المثنی می باشد. اگر بیمه خود را گم کرده باشید و برای آن المثنی تهیه نکرده باشید، هنگام بروز تصادف و یا هر حادثه دیگری برای خودرویتان، بیمه شامل شما نخواهد شد!

به بیان دیگر، اگر بیمه بدنه ماشین را چه به صورت اصل و چه به صورت المثنی نداشته باشید، بیمه به هیچ عنوان خسارت وارد شده را پرداخت نخواهد کرد، درواقع هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد. بنابراین در ادامه نحوه تهیه بیمه بدنه المثنی را برایتان شرح خواهیم داد تا در صورت گم کردن بیمه خود، دچار مشکل نشوید.

نحوه تهیه المثنی بیمه بدنه ماشین

پس از گم کردن بیمه بدنه ماشین خود، کافیست به یکی از نمایندگی های بیمه خود مراجعه کرده و قضیه را برای آن ها شرح دهید. سپس اطلاعات مربوطه را به شرکت بیمه مربوطه ارائه کرده و منتظر بررسی بمانید. پس اینکه کارشناس بررسی های مربوطه را انجام داد، کارت بیمه المثنی را به شما ارائه کرده و بیمه نامه قبلی را نیز باطل خواهد کرد.

مدارک مورد نیاز

هنگام مراجعه به شرکت بیمه جهت گزارش گم شدن بیمه بدنه ماشین خود، باید مدارک زیر را به همراه داشته باشید:

  • کارت ماشین
  • کارت ملی یا شناسنامه

درباره ی cvgyuoqertyhj